Totaal aantal pageviews

zondag 3 februari 2013

Tag: Before i die.

Tumblr_mhiz1ectla1rzkzxoo1_500_large
Deze tag heb ik al best wel veel bloggers zien doen, dus op één of andere manier leek het mij wel leuk om dit ook te doen. Het heeft deze keer alleen helemaal niks met fashion te maken, sorry als je dit vervelend vind. 
De bedoeling is dat je 10 foto's van weheartit.com opzoekt van de 'Before I Die' reeks. Hope you like it!
Edit: de foto's staan bij mij niet op de goede volgerde, ze staan gewoon random.

 Tumblr_mhbe1jcrmx1rbsnhuo1_500_large
1. Smash a pie in someone's face.
Dit lijkt me zó grappig om een keer te doen! Een taart in iemands gezicht gooien. Alhoewel ik het waarschijnlijk niet echt zou waarderen als iemand een taart in mijn gezicht gooide...

Tumblr_mhiz1ectla1rzkzxoo1_500_large
2. Hug a baby panda.
Deze beestjes heb ik altijd al super cute gevonden, en omg wat lijkt het me geweldig op zo'n schattig, donzig baby panda beertje te knuffelen!

Tumblr_lt4l3l6yyk1r29t5yo1_500_large
3. Design my own dream house.
Wie wil er nou niet in zo'n droomhuis wonen? Dan is het natuurlijk nog geweldiger als je dat huis ook zelf kan ontwerpen (en het geld er voor hebt).

Tumblr_lt4gbmjekc1r29t5yo1_500_large
4. Have perfect teeth.
Dit is waarschijnlijk wel één van de dingen die ik verschrikkelijk graag wil, mooie tanden hebben. Hopelijk is dat ook echt het geval over 1,5 jaar, als m'n beugel eruit is. 

Tumblr_mcze47abbp1r5y67do1_500_large
5. Have a pet owl.
De uil is zeker weten mijn lievelingsdier, ik vind het zo'n mooi beest(je)! Het lijkt me dus ook geweldig om een uil als huisdier te hebben.

Tumblr_lvl75tublm1r29t5yo1_500_large
6. Own a pair of doc martens.
Helemaal weg ben ik van Dr. Martens! Ik wil er al zo lang een paar van, maar heb ze alleen nog niet. Dat word sparen!

Tumblr_luckg4w1o11r67uvio1_500_large
7. Go to the movies with them.
Ik ben een enorme fan van Jedward. En als grote Jedhead zou ik natuurlijk met enorm veel plezier films kijken met John en Edward!

389200_215644241871340_161984060570692_265562_1484251720_n_large
8. Meet the cast of the hunger games.
Ik vind The Hunger Games helemaal geweldig (vooral de boeken). Maar de film mag er ook zijn! Dus daarom lijkt het me wel heel awesome om de cast van THG te mogen ontmoeten.

Nf3z7n_large
9. Write a letter to myself and open it in 10 years.
Het lijkt me echt super gaaf (maar ook wel weer raar) om over 10 jaar een brief te openen die ik 10 jaar terug geschreven heb. 

Tumblr_ltjlhnvgb71r29t5yo1_500_large
10. Visit Ireland.
Er is in ieder geval één ding wat echt gaat gebeuren, ik ga namelijk dit jaar nog naar Ierland! Yay!






2 opmerkingen:

  1. Mijn lievelingsdieren zijn uilen, panda's en koala's ;) Leuke tag, ga ik misschien nog een keertje overnemen.

    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen