Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 februari 2013

Tag: 16 questions.

De 16 question tag, ik zag hem hier langskomen *klik*. Omdat ik in het verleden nog maar één tag gedaan had, ga ik jullie nu vermaken (hopelijk) met deze tag.



1. Hoe kom je aan je blog naam? Ik krijg het al moeilijk bij de eerste vraag, dat gaat lekker... Ik heb eigenlijk geen idee. Om toch nog een beetje een fatsoenlijk antwoord te geven, we bloggen vooral over unieke fashion, dat komt terug in onze naam, BINGO!
2. Als je je naam kon veranderen, wat zou het dan worden en waarom? Gaat het bij deze vraag om de blog naam of over m'n eigen naam? Grmpf. Ik ben eigenlijk wel tevreden met beide namen, haha.
3. Als je terug in de tijd kon en je jongere jij advies kon geven, wat zou het dan zijn er waarom? Mijn jongere ik advies geven... Ik zou mezelf dan waarschijnlijk waarschuwen dat ik geen champignons moest gaan eten. ''Isabel eet geen champignons, dat vind je niet lekker!''
4. Hoe oud was je toen je voor het eerst een kauwgombal kon blazen? Ik denk een jaar of 6/7? Ik weet nog wel dat ik mega lang voor de spiegel heb staan oefenen, haha.
5. Wat wilde je worden toen je klein was? Het ene moment kapster, maar het andere moment dierenarts.
6. Wat bestel je altijd bij de Starbucks? Eerlijk? Ik ben denk ik in m'n hele leven één keer bij de Starbucks geweest en toen bestelde ik chocolade melk. Niet erg interessant dus.
7. Waarover heb je ooit heel erg hard gelachen? STEL NIET VAN DIE MOEILIJKE VRAGEN OKÉ!? Weet ik niet meer joh, ik lach teveel op een dag.
8. Als je een muziek instrument mocht bespelen, welke zou dat dan zijn en waarom? Piano, omdat je daar zulke mooie muziek mee kan maken!'
9. Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent? Met m'n nagels op tafel trommelen.
10. Favoriete film? The Hunger Games, alhoewel ik de boeken mooier vind.
11. Wat is een snack waar je niet zonder kan? Chocolade.
12. Wat is je favoriete dessert? Ik denk ijs.
13. Favoriete pizza? Zeker weten salami!
14. Wat zou je liever willen, super krachten om mensen gedachten te lezen of  superkrachten om onzichtbaar te worden?  Superkrachten om mensen hun gedachten te lezen, hehe dat lijkt me zo funny.
15. Wat heb je gedaan voor je laatste verjaardag? Vraagteken vraagteken vraagteken, oh wat erg. Ik weet het niet meer, haha.
16. Als je een wens had voor jezelf, wat zou het dan zijn? Om later net zo ''lang en gelukkig'' te leven als in sprookjes.

Ga jij deze tag ook over nemen op je blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten