Totaal aantal pageviews

donderdag 21 februari 2013

M.A.C lipglass Full For You!


 Plushglass

Misschien wisten jullie het al, ik ben een ontzettende fan van het make-up merk M.A.C. Zelf heb ik er drie producten van, omdat de producten toch wel prijzig zijn. Twee lipglosses en een lipglass. Als ik in Amsterdam rond loop, moet ik altijd even langs de M.A.C store. Omdat ik al twee lipglosses had, en die heel fijn werkte, wilde ik een lipglass uit proberen. Ik heb de M.A.C Plushglass in de kleur 'Full for you'. Hij ruikt echt ontzettend lekker, de geur is iets sterker dan de andere lipglosses die ik heb, geen parfum geur, maar echt een lekkere, zoete geur. Een beetje vanille-achtig. Hij blijft ontzettend lang zitten, langer dan de lipglosses en geeft ook een leuke glitter af! Er is alleen één nadeel, namelijk, als je hem op doet blijft er voor één minuut een soort branderig gevoel op je lippen hangen. Het doet niet pijn, maar irriteert wel een beetje. Maar daarna is het ook weg. Ik ben niet de enige btw ;). Ondanks dat, echt een super goede lipglass (wat ook wel mag, want hij kostte 21,-). Een aanrader!Koop hier de lipglass!
(koop hier de lipglass)
(klik hier mijn review over de M.A.C Lipgloss van Nicki Minaj)
(klik hier voor het artiekel over de M.A.C. Nicki Minaj collectie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten