Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 februari 2013

Romwe.com



Misschien weten jullie wel dat ik kleding met leuke printjes helemaal te gek vind. Nou heb ik dus een tijdje geleden de hemel op het internet -in mijn ogen- gevonden, romwe.com!
Man, wat hebben ze daar te gekke items zeg!

Over het algemeen heb ik best een aparte kledingstijl (tenminste dat denk ik) en hou ook wel van items die je niet vaak ziet en een beetje (of een beetje boel) een funky touch hebben. Love it! De prijzen op de site verschillen enorm. Van een legging van 20 dollar tot een blouse van 30 dollar.
Hier onder laat ik een paar items zien die me wel heel erg aanspraken, dat zijn behoorlijk veel items. Enjoy!

Hier zie je allemaal verschillende soorten items door elkaar, van blouse'jes tot een bril.

En hier zie je allemaal leggings, ook hier heb ik de prijzen er weer bij gezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten