Totaal aantal pageviews

maandag 11 februari 2013

Choose the sweater.

Ik ben stiekem wel heel erg benieuwd naar jullie smaak. Dus, leek het me wel leuk om een collage te maken met allemaal verschillende sweaters/truien, waar jullie dan de leukste uit mogen kiezen. Like it?
Ik zelf kan eigenlijk écht niet kiezen tussen de trui met de eenhoorn en de trui met botten. Maar dan ga ik denk ik toch voor de eenhoorn, die heeft iets mysterieus, i like.

Edit; Al de sweaters komen van romwe.com.

En die van jou, welke trui is jouw favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Hmm, vind ze allemaal eigenlijk niet echt leuk...

    Maar als ik moet kiezen, dan maar die met dat kattengezicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha oke, als je gewoon een sweater of trui ergens van internet mocht halen die je wel leuk vind, welke zou dat dan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen