Totaal aantal pageviews

maandag 4 februari 2013

Nieuwe bakjes, blije ringetjes.


Mijn ringen zaten altijd eigenlijk heel zielig allemaal op elkaar gepropt. ''Daar moet verandering in komen'' dacht ik vaak, maar ik had geen ander leuk bakje die als vervanger kon dienen. Totdat m'n ouders, zusje en ik Oreo ijs aten. M'n gedachten sloegen op hol ''omg wat een geweldig leuke bakjes'' en ''RINGEN!!''. Voordat ik het wist waren ze schoongemaakt en afgedroogd.


De reden dat ik deze bakjes mega leuk vind, is omdat ze best groot zijn en omdat de bakjes zelf gewoon super awesome zijn. Zo zien ze eruit, snap je mijn liefde?:

Mijn bureau heeft er nog nooit zo Oreo-achtig uit gezien.

Benieuwd naar mijn blije ringen die nu mogen genieten van deze bakjes? Klik maar op het x'je. X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten