Totaal aantal pageviews

zondag 3 februari 2013

TAG: Before I die PART 2

Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfvsiDYrsTPxOKCVQNVnDjUN5tmyRk-TLj5jnASMG1juCdigPM4qwudVkOGsU0IDXlVBoN8pJM_rgJPiXb5_Ua97o52xSiIIv3SJ4G-QgQ99J1ybqiXC5E_WTKL8bQv-ZvIzoCR7kIVio6/s1600/n242890.jpg
Deze blog, wordt beheerd door 2 vriendinnen. Wij dus, Isabel en Floortje. De posts worden door ons allebei geschreven. Isabel heeft een blogpost, Before I die gemaakt. Omdat dat een persoonlijke post is, is die blogpost echt van Isabel. Ik vind het een heel leuk idee van haar, en daarom wil ik er ook een maken, een 'Before I die'. Hier bij, de Before I die, van mij, deze keer . 
 Tumblr


Een kleine tattoo, bijvoorbeeld achter mijn oor, of ergens op mijn hand, die vind ik heel mooi. Ik heb zelf helemaal geen piercings, of gaatjes in mijn oren. Dat wil ik wel graag, binnenkort ga ik gaatjes laten schieten. Helix piercings, in oren vind ik ook super gaaf. Misschien dat ik dat ooit nog ga doen.

Bucketlist
Ik hou er niet van om op gesloten te zitten, op de zelfde plek te zitten, en als ik een weekje in het zelfde dorp blijf, word ik gek. Ik moet ergens heen, naar buiten, naar een stad. Drukte. Zelf woon ik in een klein, rustig dorpje. Niks voor mij. Het liefst wil ik naar alle plaatsen op de wereld, alles ontdekken. Als ik ouder ben, wil ik dat sowieso doen. Gewoon het vliegtuig in stappen, en wel zien waar ik uit kom.

Before I die
Zoals sommige van jullie misschien al wisten, ben ik een enorme fan van Ke$ha. Ik ben geobsedeerd door haar, verslaafd aan haar liedjes. Mijn grootste droom is, om haar ooit te ontmoeten, of later met haar te gaan stappen.

bucket list
Net zei ik al, ik hou er niet van om in een rustig, klein dorp te wonen. Ik ben druk en wil alles ontdekken. Nederland is niks voor mij. Zodra ik kan, wil ik verhuizen naar Amerika. Daar wil ik niet in een huis wonen, ik wil rond trekken. Niet in een huis blijven zitten. Gewoon, van appartement naar hotel, het liefst ooit in een penthouse, midden in een drukke stad!

The Teen
Bungee jumpen, dat lijkt me zó vet! Wel boven een mooi landschap, ik wil er een mooie herinnering aan over houden. Het lijkt me zo gaaf om aan een touwtje, boven het water/land te 'hangen'. Ik ga dat zeker wel doen!

The Teen Bucket List | Jump out of a plane.
Eigenlijk het zelfde verhaal als bij bungee jumpen, maar dan nog wat heftiger. Toch lijkt het me minder eng, dan bungee jumpen. Ik vind dat je dat in je leven toch echt moet gedaan hebben, en niet bang moet blijven wachten. Gewoon gaan, zonder er over na te denken, anders ga je toch niet ;).

bucket list | Tumblr
Ik ben zelf skater, daarom lijkt het me gewoon gaaf als ik een vriend heb, waarmee ik dat kan doen. Misschien ook wel een beetje om de kleding stijl, of gewoon de manier van doen :).

Untitled
Een paar jaar geleden, heb ik het ontdekt. De volkswagen bus t1. Vooral als ik rond wil gaan reizen, lijkt het me geweldig. Met vrienden, skaters, rond de wereld, doen waar je zin in hebt.

O.
Als mijn haar éindeljik lang gegroeid is, zou ik dat willen doen. Ik vind het zó vet. Het liefst in paars of licht blauw.
before i die - Google Search
Misschien ben ik nog te jong om daar over na te denken. Maar ja, dromen zijn dromen. Met je favoriete dj, een groot feest met heel veel mensen. Dat lijkt me gewoon tof.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten