Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 februari 2013

My Favourite App #1

Zoals ik jullie al beloofd had, in mijn vorige post, zal ik om de vrijdag mijn 'Favourite App' online zetten. Ik ben even door mijn appjes gaan kijken en de app die ik toch het leukst vind (naast whatsapp, twitter, etc...) is 'Aviary' . Met deze app kan je al je foto's makkelijk bewerken. Ja, er zijn al honderden van deze bewerk apps. Heel veel van dit soort apps heb ik ook geprobeerd, maar uiteindelijk vind ik deze app het fijnste werken. Het eerste punt is, is dat je de foto's in je eigen formaat kan bijsnijden. Bij veel apps (bijvoorbeeld instagram) wordt de foto dan meteen naar een bepaald formaat aangepast. Bij deze app kan je natuurlijk niet alleen foto's bijsnijden. Je kan frames om de foto zetten, stickers (snorren, hoedjes...), licht-effecten, je kan de scherpte verbeteren, en zelfs je tanden witter maken! Dat waren niet alle opties. Het komt er op neer, dat deze app heel  veel mogelijkheden heeft en super handig is! Ik hoop dat hij voor jullie net zo goed als bij mij zal werken ;).

2 opmerkingen: