Totaal aantal pageviews

donderdag 21 februari 2013

Shoplog met o.a. Action.

Gisteren ben ik gisteren samen met m'n zusje even naar het winkelcentrum geweest. Het klinkt misschien niet heel interessant ofzo haha, maar het was heel gezellig! Maar ja, nu mag een shoplog natuurlijk niet missen. Het gaat vooral om de producten van de Action.




Toen we bij de Action kwamen, zag ik dat ze eindelijk de stripers weer hadden! Dit waren de enige kleuren setjes die ze hadden, maar ik was wel heel erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan. De setjes waren €1,39 per stuk. Hier gaan jullie zeker nog een review over vinden!


De gezichtsmaskers van de Action had ik laatst al geprobeerd en hij beviel me zo goed dat ik er maar wat meer van gekocht heb. Ik heb ze in de geuren perzik en walnoot (de paarse), jasmijn en lavendel (de groende) en abrikoos en amandelolie (de oranje). Er zitten twee maskertjes in één pakje en één pakje kost €0,82.


Ook deze dingen kon ik bij de Action niet laten liggen. Het zijn 2 kleine kapstokjes in de vorm van een hartje. Ik zocht al een tijdje leuke kapstokjes voor op m'n kamer, maar waar ik ze zag vond ik ze eigenlijk allemaal te duur. Deze waren €0,89.


 Verder heb ik bij onze plaatselijke snoepwinkel nog voor 1 euro aan snoep gekocht. Ook kocht ik bij de Dirk van de Broek een Toblerone reep en een fles Gazeuse.


En oh ja, sommige mensen vonden mijn schoen wel erg mooi, dat ze er zelfs om moesten lachen. Maar ja, ik trek me er maar niet teveel van aan, haha.


2 opmerkingen: