Totaal aantal pageviews

donderdag 14 februari 2013

Iphone!

Eindelijk heb ik 'm, een iphone 4s! Ik ben er super blij mee en heb meteen een hoesje besteld op deze site.Twee dagen na de bestelling had ik m'n hoesje mét een leuk kadootje erbij! Home button stickers! Stickers voor op je home button, super leuk! Het zijn er 6, met de zelfde print in verschillende kleurtjes. Ik heb zebra print, in het wit met zwart op mijn button geplakt, mega leuk! Het hoesje is van Kate Spade. Zij is een ontwerper en heeft nog veel meer leuke hoesjes en designs (klik hier!). Ik heb een hoesje in het wit met zwarte stippen erop en de zijkantjes zijn fel roze. De voorkant is dan weer wit, zodat ie mooi over loopt met mijn witte iphone! Ik ben van plan om op de blog, om de week mijn favoriete app te plaatsen. Dat doe ik op vrijdag, ik begin er morgen mee! De app kan van alles zijn, een spelletje of een heel handige agenda, what ever. In ieder geval begin ik er morgen mee, tot dan!

2 opmerkingen: