Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 maart 2013

Rilakkuma D.I.Y : in 5 stappen!



Al een lange tijd heb ik zin om een D.I.Y te maken. 
Ik maak een kwasten bekertje voor mijn make-up kwastjes. Het is uiteindelijk heel leuk geworden en super handig!
Kijk hier hoe ik het maak!


Wat heb je nodig?
-Een leeg en afgespoeld blikje frisdrank
-Kwasten
-Gele, bruine, zwarte en witte verf
-Blikopener
-Bekertje water
How to? 

1. Het eerste wat je doet, is de bovenkant van het blikje open snijden met een blikopener. Je kan dit het beste overlaten aan je ouders, want mij lukt het niet.




2. Je knipt het 'rondje' oftewel de bovenkant van het blikje voorzichtig af. Deze kan je weggooien.



3. Je pakt je dikke kwast en verft het hele blikje, behalve de onderkant bruin.


4. Als de bruine verf helemaal (!) goed is opgedroogd, verf je het onderste en bovenste gedeelte van het blikje geel.


5. Dan pak je je witte verf erbij, en verf je een wit ovaaltje, in het midden van het blikje.

Als het ovaaltje goed gedroogd is, verf je hier het neusje en mondje op. Je kan ook gelijk de oogjes verven. 

Je bent klaar, hier is je gloednieuwe pennen/kwasten blikje!   

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten