Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 maart 2013

Like's Maart: Verzorgingsproducten


Creme's, lipsmackers, scrubs, douchegels, body lotions, niemand kan zonder. Ook ik ben verslaafd aan al deze producten. Ik heb een aardig voorraadje, waar van ik er voor jullie 4 op een rijtje heb gezet, voor de like's van Maart! Deze keer geen dislike, omdat ik die (gelukkig) niet had! Hier komen de like's:


-Lush lipscrub Bubblegum
Deze lipscrub is zó lekker. Ten eerste vind ik het potje in de combinatie van de kleur van de scrub er heel leuk uit zien. De roze scrub knalt eruit. Binnen 10 seconden, zijn de velletjes op je lippen weg én het doet geen pijn! De scrub smaakt ook nog eens heel lekker, al weet ik niet of dat een voordeel is, want ik eet de helft op ^^. Een super goede lipscrub, dus!


















-Olaz nachtcréme
Ten eerste vind ik het potje er mooi uit zien, met de paarsige gloed. Als ik deze op mijn huid smeer, op mijn wat geïrriteerde huid na het make-up removen, voelt het gelijk fris en verzorgend aan. De rode vlekjes verdwijnen als sneeuw voor de zon en de irritaties zijn ook weg, top! Ook ruikt hij lekker fris.

-Body Shop Body Lotion Chocolade
De verpakking is super schattig en de lotion ruikt heerlijk naar chocolade. Vooral in de winter een aanrader, tegen de droge huid. Werkt prima!


-Comfort zone Vital leg cream-gel
Bij de truly yours box, kreeg ik een sample van Comfort zone. Een duur, maar wel super kwalitatief merk. De verpakking ziet er heel strak, simpel en mooi uit. Ik smeer de cream-gel 's avonds voor het slapen op mijn benen. Het geeft gelijk een fris gevoel en de droge huid is weg.



Dit waren de like's van Maart! Zaten er producten bij die je aanspraken, of heb je er ervaring mee?
Moet ik volgende maand weer een like's ( en dislikes) maken?
Laat het weten!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten