Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 maart 2013

My Favourite App #2



Dit is mijn tweede, 'om-de-wekelijkste' 'Favourite App' tag! Deze tag-post upload ik elke vrijdag!




Voor mijn verjaardag had ik van een vriendin een pen gekregen, waarmee je op je mobiel kunt tekenen en schrijven, zo'n touch-screen pen. Meteen heb ik hem uit geprobeerd, en heb ik deze keer een app gekocht (dit doe ik niet vaak) voor 0,89. Deze app heet 'Art Set'. Op de AppStore zijn weinig goede draw, art, etc - apps. Deze app is heel uitgebreid. Je kan hiermee verschillende 'materialen' en kleuren gebruiken om te tekenen. Zo heb je verf, stiften, potloden, pennen en zo nog meer. Je kan met een 'spons' je verf uit vegen voor extra effecten. De materialen zien er super echt uit en verder werkt de app super fijn! Zeker met de touch-screen pen, is het leuk om deze app te spelen, maar ook met je vingers kan het makkelijk :). Een super leuke app!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten