Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 maart 2013

REVIEW: Hema make-up tools!


Bij de Hema hebben ze goedkope, goede, mooie producten die ook nog eens niet op dieren zijn getest. Bovendien vind ik de winkels (de aparte beauty-hema's) ook hele fijne winkels. Daarom heb ik er o.a. make-up tools gekocht, waar ik nu wat over ga schrijven.





Als eerste heb ik de wimper kruller gekocht. Ik heb er nog nooit een gehad, en vond het eigenlijk een beetje eng. Ik probeerde het toch, en kocht hem. En ja, hij werkt super! Ik gebruik hem voordat ik mascara op doe (zoals dat hoort) en je ziet zeker verschil. Je houdt simpel je wimpers tussen de tangetjes, drukt ze ongeveer 5 seconden vast, en je gekrulde wimpers zijn klaar!



Het volgende dat ik kocht, waren foundation sponsjes. De naam zegt het al, sponsjes om je foundation mee uit te vegen. Je spuit wat foundation (of andere cremé) op je gezicht en dept het met de sponsjes over je gezicht. Ze werken prima en doen wat ze horen te doen. Alleen jammer dat ze zo vies worden en je ze niet schoon kunt maken. Ik weet niet of dat ook bij andere sponsjes zo is. Maar voor de prijs, zou je zo weer nieuwe kunnen kopen. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten en prijzen. Opzich wel goede sponsjes :).


Ook kocht ik een foundation kwast. Dat leek me handig voor de BB cream, die ik soms gebruik. Dan kan ik namelijk beter bij de hoekjes. De kwasten van de Hema zijn super zacht en mooi. Je moet hem alleen wel regelmatig schoonmaken, anders klonten de haartjes wat samen. Verder een hele mooie, goede kwast!




Bij de kassa lag een setje met mini kwastjes en kammetjes. Ik vond hem super schattig en ook handig voor op vakantie. Er zit een kwastje voor blush bij, concealer kwastje, eyeliner kwastje, oogschaduw kwastje en wenkbrauw en wimper kammetje bij. Alles werkt goed, behalve het concealer kwastje en het eyeliner kwastje, wat ik heel jammer vind omdat ik die júist zou willen gebruiken. Het concealer kwastje voelt in het begin zacht aan, maar als je het uit wilt gaan vegen, wordt hij wat harder en veegt het moeilijker uit waardoor er zelfs rode plekjes komen. Dat zijn de enige negatieve producten, maar verder vind ik het setje super leuk!



Voor de smokey eyes, kocht ik een oogschaduw aplicator. Er zit aan 2 kanten een kwastje. Met het ene kwastje kan je de oogschaduw aanbrengen, en met de andere uit vegen. Deze werkt ook super, niks aan op te merken!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten