Totaal aantal pageviews

maandag 11 maart 2013

Likes/Dislike (oog producten) Februari

Het is dan wel wat aan de late kant om een like and dislike post te maken, omdat het ondertussen al de 11e, Maart is. Maarja, nooit té laat, toch ;). Deze maand was een maand waarin ik veel heb gekocht. Véél. Vooral veel beauty producten, maar ik had ook nog genoeg liggen dat ik nog nooit gebruikt had. Ik heb de 3 beste oog producten uit gekozen en ook 1 tegenvaller. Hier komen ze dan, de likes en dislike van Februari!






De concealer van M.A.C. Hij is geweldig. Als fan van M.A.C kan ik natuurlijk geen andere dingen zeggen, maar god, hij is echt goed. Ik heb er bijvoorbeeld een van de Hema gehad. Nou kan je Hema niet met M.A.C vergelijken, maar oké, er is overduidelijk verschil.
Het eerste wat ik er zo geweldig aan vind, is de verpakking. Een mooi glazen flesje met een mat zwarte dop, ziet er toch wel wat anders uit dan een zwarte plastic verpakking. Natuurlijk is dat niet het enige, want de concealer zelf werkt top. Hij dekt goed en ziet er super natuurlijk uit. Ook is hij makkelijk uit te vegen en mijn wallen zijn écht weg. Bovendien zijn er 14 verschillende huidskleuren, dus zal jouw huidskleur zal er vast en zeker tussen zitten.


Als tweede like, een oog make-up remover van de Hema. Nou heb ik Hema net toch nog even afgekraakt, maar hé, dat waren de concealers. De removers zijn namelijk top. Het flesje ziet er bij deze wél mooi uit en de remover zelf is ook goed. Bij de meeste make-up removers, voelt het wat ruw aan als je hem onder je ogen veegt. Deze remover glijd makkelijk over de huid en doet geen pijn en wekt geen irritaties. Dat is mooi, want daarom zit hij tussen mijn likes!



En dan, de laatste like. Kiehl's Midnight Recovery Eye. Ik heb er nu een klein gratis tubetje van, maar als hij op is, zal ik zeker een fullsize tube kopen. Dit is namelijk een oog serum, die serieus werkt. Ik geloof normaal niet zo in die cremés, maar deze werkt echt super goed. Je smeert s'avonds voordat je naar bed gaat een klein druppeltje van de cremé onder je ogen en op je ooglid en 's ochtends zijn de donkere kringen onder je ogen hevig verminderd. Hévig. Want echt, hij doet het super. Op de verpakking staat: 'A Restorative Concentrate of Essential Oils and Botanicals for Fresher, Younger Looking Eyes by Morning.' Dat klopt helemaal, een super, verzorgend product.


De eerste dislike, is de oog make-up van Sephora. Het flesje ziet er opzich mooi uit, dat is dan ook niet het probleem. Hierbij, is de remover dus wat ik al bedoelde, 'ruw'. Je make-up gaat dan wel weg, maar inplaats van dat krijg ik rode vlekjes, door het harde wrijven. Het gaat anders namelijk niet weg. Misschien ligt dit aan mijn huid, want ja, de huid onder mijn ogen is best zwak. Maar toch, dit vind ik echt niet goed. Wat ik wel jammer vind, want het merk Sephora zelf, vind ik een heel mooi merk. Nogmaals, misschien ligt het aan mijn huid. Misschien werkt hij bij jou wel lekker, maar voor een zwakke huid, zou ik het niet doen.

Dit waren de likes en dislikes van Februari! Het is de eerste keer dat ik dit doe, en misschien ga ik dit ook wel vaker doen! Dan natuurlijk niet alleen van de oog producten, ook andere producten. Wat vinden jullie er van? Moet ik het vaker doen? Laat het in de reacties onderin weten!

6 opmerkingen: