Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 maart 2013

Primark shoplog.

Laatst ben ik weer naar de primark geweest en ik heb een paar leuke spulletjes weten te scoren. Benieuwd? Lees dan snel verder!





Als eerst, dit shirt met skulls. Ik vond hem heel gaaf en voor zijn subtiele prijs van 3 euro kon ik hem niet laten liggen.

De pyjama's van de Primark vind ik echt super schattig. Zo ook deze. Hier weet ik de prijs niet meer van, ik heb het kaartje weg gegooid, oeps.

En ja hoor, weer iets met skulls. Deze keer een legging, hij was 8 euro.

Dit jurkje vind/vond ik gewoon te leuk. De stof is een soort kant, erg snoezig. 11 euro kostte ze.

Tja, hiermee wilde ik proberen om een strik voor in m'n haar te maken, niet heel boeiend. Ook hiervan weet ik de prijs niet meer (sla me please), maar ik gok dat 'ie rond de 2 euro was.

Schuif haar speldjes met een strikje erop, cute! Eigenlijk zat er ook nog een witte bij, alleen die had ik op het moment dat ik de foto's maakte in m'n haar, haha. Zoals je op de foto al kan zien, kostte dit setje 1 euro 50.

Eigenlijk zijn dit hele simpele ballerina's, maar toch vind ik dat ze iets hebben. 8 euro waren deze.

Ik hou van Disney, nee serieus ik heb er een beetje een verslaving mee. Deze trui was 12 euro.

Shop jij wel eens bij de Primark?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten