Totaal aantal pageviews

woensdag 20 maart 2013

Essence en Hema!

Gister ben ik de Hema en het Kruidvat nog even ingelopen, ik heb alles wat ik zocht gevonden :). Hier kan je het even bekijken!

Bij het kruidvat heb ik een  roze blush van Essence gekocht. Op het eerste gezicht, lijkt de blush misschien wat té roze, maar dat is niet zo. Op mijn wat bleke huid, en rode wangen, past deze blush helemaal bij mij. Het geeft mijn rode blosjes een lief, zacht roze tintje. Het printje wat in de poeder zelf zit, vind ik niet zo mooi, dat is wel jammer, omdat ik dat altijd zo mooi vind. Maar verder is hij super mooi op de huid en ik heb er geen problemen mee!
                


Ook kocht ik een oogschaduw basis, van Essence. Voor onder je oogschaduw of gewoon voor onder de rest van je oog-make-up. Het flesje vind ik simpel, maar wel mooi. Daar bij werkt de base super goed en is ook nog mooi onder je oogschaduw.


















Al een tijdje wilde ik een wenkbrauw potlood, alleen hadden ze hem bij de meeste merken alleen in het bruin. Bij de Hema hebben ze een wenkbrauw potlood in de kleur donker blond. Er zit ook een heel handig wenkbrauw kammetje aan het potloodje. Het potlood geeft goed af (niet te veel). Binnen no-time heb je wat meer kleur aan je wenkbrauw en ziet 'ie er 'verzorgd' uit. Ook deze, een aanrander voor de blondines, maar ook brunettes, want het potlood is ook in het (licht)bruin verkrijgbaar!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten