Totaal aantal pageviews

donderdag 18 april 2013

Webshop: Wat maakt je mooi

Misschien had je er al over gelezen, de webshop 'Wat maakt je mooi'. Deze webshop verkoopt vooral bad, douche, scrub, haar, lichaam en gezichtsproducten. Geen geurtjes die je elke dag tegen komt, maar heerlijke aparte geurtjes, met lekkere combinaties én de producten zien er super cute (en lekker!) uit!
Wat maakt je mooi


Eigenlijk had ik nog nooit gehoord van de webshop. Hij ziet er ook best nieuw uit, ik denk dat dat het geval is. Maar, de producten zijn zo cute, lekker en goedkoop! Zeepjes voor in bad of voor in de douche in vormpjes van taartjes, maar ook jelly douche zeepjes, super leuk! Ik zal een paar van mijn favorieten producten laten zien:
Birthday CakePlanet RockSugar Shower Cake Scrub Wobble Jelly



(Van links naar rechts en van boven naar beneden)

Birthday Cake Bath Fizzie
Een taartje voor in bad, niet om te eten, maar om je mee te wassen, HOE CUTE, ook leuk als verjaardag cadeautje ;).

Planet Rock Soap Loaf
Omdat ik nog nooit een zeepblokje voor onder de douche heb gebruikt, lijkt het me wel eens leuk omdat te proberen. En als we het doen, doen we het goed, met deze uber coole 'Planet Rock' Soap Loaf.


Sugar Shower Cake Scrub
Een potje, vol met cake met bruine suiker, sea butter en mago butter, uhh.. Ja natuurlijk voor op je huid, als scrub dan hé ;).

Wobble Jelly Blackcurrent

Waarschijnlijk kennen jullie de Lush jelly zeepjes wel. Deze lijkt er een beetje op, maar dan iets goedkoper. Lijkt me super lekker en vet om te proberen!

Als je een bestelling plaatst, mag je ook 2 gratis proefmonsters uitkiezen. Als je écht niet weet wat je moet kiezen. Wat vinden jullie van deze website?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten