Totaal aantal pageviews

maandag 8 april 2013

Essence Oog-Look

Vandaag ga ik een oog-look maken met mijn nieuwe Essence producten! Ik heb deze deels voor een post gekocht, maar ook omdat ik ze super mooi vond! Om even kort een beeld te geven bij de producten, schrijf ik over alle producten die ik gebruikt heb, een mini-review :).




Smokey Eye brush
Eén van de twee oogschaduw kwasten van Essence, de Smokey Eye brush. Deze kwast heeft paarse haartjes en een strak, mat handvat. Wat ik zo fijn vind aan deze kwast, is dat hij zó zacht is. Hij voelt echt hemels aan, zeker als je hem gebruikt voor oogschaduw. Volgens mij, is deze kwast meer bedoeld om uit te vegen en te blenden, maar ik gebruik hem om oogschaduw aan te brengen. Daar voor werkt hij perfect, en je kan er heel goed plaatselijk en precies oogschaduw mee aan bregen.

Eye shadow brush
Dit is de tweede kwast. Deze is dan wel een stukje minder zacht, maar de kwast is nog steeds een top kwast. Deze kwast is plat, waardoor je hem perfect langs de arcadeboog kan vegen. Je zou deze ook kunnen gebruiken om er oogschaduw mee aan te brengen, maar ik vind het fijner om dat met een zachtere kwast te doen.

Eye shadow base
Tot nu toe, is dit de goedkoopste eye shadow base die ik heb gezien. Ik weet niet of ze hem nog goedkoper hebben, maar voor de kwaliteit in ieder geval niet. Je hoeft maar een kleine hoeveelheid aan te brengen en het ooglid wordt gelijk zacht en smooth. De kleur 'vermengt' zich in je huid en daardoor zie je er ook niks van. Dankzij de base, glijdt de oogschaduw over je ooglid. Werkt super fijn!

Eye shadow - Irresistible Vanilla Late
Deze oogschaduw vind ik super mooi, op het doosje na, jammer dat ze die niet zwart hebben gemaakt, ik vind het zilveren er een beetje goedkoop uit zien. What ever, de oogschaduw zelf vind ik namelijk prachtig! Er zitten veel zichtbare glitters in en de subtiele kleur is heel mooi bij een rustige look. Leuk!

                      Mascara Maximum Definition & Mascara No Limits
Van deze mascara's heb ik al eerder een review gemaakt. Bekijk deze hier!



'The Look'

Van de bovenstaande producten heb ik een look gemaakt. Dit is 'm!







                                       En ook nog één met de eyeliner jumbo pen!
                                           Hiervan komt binnenkort een review ;)



Dat was de Essence Oog-Look! Moeten we dit vaker doen? Laat het weten in de reacties!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten