Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 april 2013

My favorite food.

We hebben er allemaal mee te maken, eten. Sommig eten vind je lekkerder dan het andere, dat is logisch. Soms ben ik best benieuwd welk eten andere lekker en echt heel smerig vinden. Vandaag laat ik dus mijn favoriete eten zien, maar binnenkort laat ik zien wat ik maar met moeite door geslikt krijg. Hope you like it!





1. Nutella. Het is misschien een beetje 'hipster', haha. Maar het is zo lekker! In mijn ogen is dit zeker weten de meest lekkere hazelnoot pasta die er bestaat.

44789_488423941213483_1381991470_n_large

2. Nerds. Deze kleine snoepjes zijn zo enorm lekker, ik wil altijd meteen het hele pak in één keer opeten. Ik had mijn pak op USfoodz.nl gekocht, maar ze zijn ook te koop bij bijvoorbeeld de jamin.

Tumblr_mkv7fqkxxt1snwwm9o1_500_large

3. Pastasalade. Dit is een koude salade, met nou ja, pasta erin. Je kan er alles erin kwakken wat je maar wilt, mijn moeder maakt hem zelf altijd met ham reepjes, rode paprika, komkommer, tomaat, mais en dan dus pasta. Met dan een dressing van yoghurt, mayonaise en citroensap.



4. Feta. Ik denk dat ik feta wel één van de lekkerste kazen vindt die ik heb geproefd. Het is een lekkere zachte kaas en is heerlijk door bijvoorbeeld een salade.



5. Oreo's. Ik denk dat bijna iedereen deze beroemde koekjes wel kent en zo niet, alsjeblieft proef ze. Het zijn twee donker gekleurde koekjes (ik weet eigenlijk helemaal niet waar die koekjes van gemaakt zijn), met daartussen een soort witte crème. Draaien, likken, dippen en opeten!

Tumblr_mh9uxdnu5x1s14z3io1_500_large

En zo is er nog wel meer, maar daar kom ik nu even niet op, haha.

Welk eten vind jij nou echt lekker?

2 opmerkingen:

  1. Ik hou echt van rijstwafels, zuurkoolstamppot, rijst, chips (haha), spekjes en vlees :)
    Oh en hazelnoten met chocola :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen