Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Kledingstukken waar ik niet tegen kan.

Allemaal hebben we wel van die kledingstukken of schoenen die je niet om aan te zien vindt. Ik heb dat ook, in dit artikel laat ik dus zien wat die van mij zijn. Let op; dit is echt een hele persoonlijke mening.

photo edited for free at www.pizap.com

1. Uggs. Sorry, ik weet dat veel mensen dit niet leuk gaan vinden, maar ja. Ik vind ze niet mooi en volgens mij geven ze ook niet heel veel steun aan je voeten. Wel vind ik dat de binnenkant lekker zacht is, haha.

Uggaustralia_large

2. Crocs. Een aantal jaar geleden waren ze een enorme hype en ik moet bekennen dat ik ze toen ook gedragen heb, haha. Best erg dat ik nu pas besef hoe lomp die dingen zijn.

E221d1b8880a11e2ab6822000a1fbc38_7_large

3. Nickelson. De Nickelson jassen vind ik écht niet mooi. In mijn ogen is het net één of andere vuilniszak die je warm houdt.

Tumblr_memin9dtx91rmujoto1_500_large

4. Wedge sneakers. Nee, i don't like it. Het is nou niet zo dat ik ze echt lelijk ofzo vind, maar het is gewoon niet mijn smaak.

Tumblr_mkzbbqbfeq1qaljr0o1_500_large

5. Panterprint broek. Ik hou al niet zo van panterprint, maar op de broeken vind ik het echt, mehh.



Welke items vind jij niet mooi?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten