Totaal aantal pageviews

maandag 15 april 2013

''Mijn Chrome-thema.''

Even iets totaal anders deze keer, even geen beauty of fashion maar iets voor op je laptop of pc. Ja jongens. Eigenlijk is dit artikel alleen leuk voor de gene die Google Chrome als webbrowser gebruiken, sorry! Maar ja, als je dus Google Chrome gebruikt ben je ook vast wel bekend met de ''Chrome Web Store''. Daar kan je games, Chrome thema's en nog veel meer vinden. En ik heb een hele leuke 'app' ontdekt, namelijk 'Mijn Chrome-thema'.


Zoals ik al eerder dit artikel zei is het echt een hele leuke app, alleen vind ik de naam wel heel erg onorigineel, haha. De app is super makkelijk in gebruik, maar toch ga ik even stap voor stap uitleggen hoe het werkt.

Stap 1. Als eerst download je de app natuurlijk, als je in de Chrome Web Store bij de zoekbalk ''Mijn Chrome-thema'' intypt, is de eerste app die je ziet de goede.


Stap 2. Start de app op, dat lijkt me logisch. Hij ziet er zo uit.


Stap 3. Klik op ''Thema maken''. Je hebt dan de keuze of je je afbeelding wilt uploaden vanaf je computer of  je de webcam wilt gebruiken om een foto te maken. Ik kies er altijd voor om de afbeelding te uploaden. Nu pas gaan we eigenlijk echt beginnen.


Stap 4. Zoals je bij de afbeelding van stap 3 hebt kunnen zien, heb ik mijn afbeelding gekozen. Tijd om door te gaan naar de volgende stap. ''Klik op een punaise om uw thema in te kleuren'' staat er bovenaan. Je kan kiezen uit heel veel kleuren, maar je kan ook de app laten kiezen welke kleuren er in komen door op ''Ik doe een gok'' te klikken.


Stap 5. Als je je thema kleur hebt gegeven is 'ie klaar, je hoeft hem alleen nog maar een naam te geven en even in te stellen. De app slaat al je creaties automatisch op, zodat je ze wanneer je maar wilt nog een keer kan gebruiken. Zo ziet het eruit als je je thema hebt ingesteld.



Kende jij deze app al?

6 opmerkingen:

  1. Dit is echt een handige post, dankjewel :)

    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tip! Ik heb zelf een "standaard" Chrome thema met een olifant, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh heel leuk! Ik wist niet dat dit kon, ga ik zeker uitproberen :)
    http://blackorganza.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen