Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 april 2013

Nagelpiercing gezet.

Met setjes van merken zoals Essence is het super makkelijk om zelf een nagelpiercing te zetten. Al de benodigdheden zitten in het setje en in minder dat 5 minuten zit je piercing er in. Ook ik heb hem gezet met een setje van Essence, zie hier foto's van de stappen en het eindresultaat.




Hier zie je de ''pierce pen'', de piercings, de gebruiksaanwijzing en een paar extra ringetjes. Eigenlijk heb je alleen de pen en één piercing nodig, de extra ringetjes zijn bedoelt om zelf piercings te kunnen maken. 

Dit moet je doen volgens de gebruiksaanwijzing, nou dat moet lukken toch? Draai de dop van de pen, ''boor'' met een draaiende beweging aan de onderkant van je nagel een gaatje en doe vervolgens de piercing er in.

Zo ziet het er ongeveer uit als je het gaatje erin geboord hebt. Mijn nagel ziet er best geel uit, maar dat komt omdat ik net mijn groene nagellak er af had gehaald. Ik was mijn basecoat vergeten, oeps!

De piercing in het gaatje doen is echt super simpel. Als 'ie erin zit moet je het ringetje alleen wel even samenknijpen zodat 'ie goed vast zit.

Het eindresultaat! 

Heb jij wel eens een nagelpiercing gehad?

2 opmerkingen: