Totaal aantal pageviews

woensdag 8 mei 2013

Review: Catrice Absolute Nude Palette

Het Catrice Absolute Nude Palette is super bekend, en er zijn al oneindig veel post's over geschreven, dus laat ik maar zo origineel zijn het voorbeeld te volgen. Een paar weken geleden kocht ik hem, omdat de kleuren heel erg bij mij passen. Of nou, beter gezegd, bij mijn ogen. Ik draag niet veel opvallende oog-kleurtjes, dus laat die pallet nou net perfect voor mij zijn :).




Deze keer ga ik punten geven voor het product. Ik geef punten voor de pigmentatie, het gebruik, de verpakking en de prijs. Het eind cijfer, bepaal ik aan het eind.

Laat ik beginnen met het eerste wat je ziet, de verpakking. Ik vind de verpakking er luxe uit zien, zoals ik gewend ben van Catrice. Wel vind ik de verpakking soms wat onhandig, omdat 'ie af en toe wat moeilijk open gaat. De letters erop zijn mooi, alleen jammer dat het dekseltje doorzichtig is, waardoor er allemaal poeder en stof op komt. Ze hadden deze beter zwart kunnen maken met kleine doorzichtige vakjes op de plekken van de oogschaduw. Als je het dekseltje ver naar achter doet, kan het palette schuin staan, wat heel handig is. De verpakking krijgt een 8.

Het gebruik. Als eerst vind ik het tof dat ze er een kleine applicator bij hebben gedaan. Het spons applicatortje werkt heel goed en het pakt de oogschaduw ook goed. Het kwastje is wat minder, maar nog steeds oké. De oogschaduws vind ik wat poederig. Als je er met een kwastje door heen gaat, komen er gelijk veel losse, overbodige poeder deeltjes vrij, jammer.
Het gebruik krijgt een 7.

Pigmentatie/kleuren
De pigmentatie vind ik héél goed, zeker voor de prijs. Na een lange dag blijft de oogschaduw nog steeds mooi zitten. De kleuren vind ik heel tof. Alle kleuren die je nodig hebt voor een naturelle look zitten erin, maar je zou er ook een mooie smokey eye mee kunnen maken. Wel vind ik de volgorde van de kleuren een beetje raar, van licht naar donkerder, donkerder, lichter, donkerder, lichter.
Pigmentatie en kleuren krijgen een 8.


De prijs is maar 6 euro, wat ik absoluut niet snap om dat dit palette wel 6 kleuren bevat, die mooie pigmentatie hebben. Super goedkoop en kwalitatief ook heel goed.
Daarom krijgt de prijs van mij een 9.

Het eindcijfer is een 8! Een absolute aanrader, voor degene die hem nog niet hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten