Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 januari 2013

Bestelling Sieradenkistje.nl

De site Sieradenkistje.nl ken ik volgens mij al best lang, alleen ik had er nog nooit wat besteld.
Maar, een paar dagen geleden deed ik dat wel. De sieraden waren twee dagen nadat ik het besteld had, al binnen. Benieuwd naar wat ik besteld had? Dan zit je hier goed!




Hier zaten de sieraden in (wel zat er natuurlijk nog zo'n post envelop/doos omheen).

Toen ik het doosje open maakte, was het eerste wat me opviel deze ring:
''Hé, dit heb ik helemaal niet besteld?'', dacht ik. Wat bleek dus, deze ring hadden ze er als een cadeautje bij gedaan, super leuk! 


Oké, nu stappen we over op de dingen die ik besteld had.
Als eerste, deze ring; 


Ik ben echt een uilen freak, dus deze ring is wel érg toepasselijk. Hij was eigenlijk 6 euro, maar was afgeprijsd en was dus nog maar 4 euro. 

En dan alweer als laatste, deze ring:


Ja alweer een uil. Maar ik vond deze zo speciaal en gaaf dat ik hem gewoon moest bestellen van mezelf. Hij gaat niet helemaal rond je vinger en heeft rood/oranje steentjes als oogjes en bij z'n staart. Super gaaf!

Dit was het dan alweer, hope you like it.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten